dinsdag 9 oktober 2012

Eerste bericht op een nieuw blog

Vandaag begonnen met het maken en bijhouden van een blog.
Ik ga hier alle dingen plaatsen die ik zelf gemaakt heb.
Het is allemaal nog even wennen om een blog bij te houden. Ik hoop dat het in de toekomst allemaal goed gaat komen met mij in deze digitale wereld.

Laat ik eens beginnen met mezelf voor te stellen.
Ik ben van 1967, getrouwd en een trotse moeder van één dochter.
Verder werk ik 20 uur per week als administratief medewerkster.
In mijn vrije tijd ben ik druk met haken, breien, lezen en "spelen" met mijn iPad.
Door de iPad ben ik op het idee gekomen om eens een blog bij te gaan houden.

Ik hoop dat jullie in de loop van de tijd, als het blog steeds meer gevuld wordt erg veel plezier beleven aan mijn creaties.

Hierbij de eerste overzichtsfoto.


1 opmerking: